  • Data: 2002-08-28 23:05:52
    Temat: Re: Kto kupił Inteligo????
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest duża, ponieważ nie można bezpośrednio przenieść zdobytego na
    > tradycyjnych rynkach doświadczenia na rynek wirtualny. Ponadto wymagane

    ale ja mowie o takich bankach, ktore maja i to niezle) rozwiniety
    internetowy kanal dostepu.
    A co do doswiadczen - mBank szedl w nieznane. A kazdy kolejny inwestor
    bedzie juz wiedzial czego moze oczekiwac. Poza tym bank wirtualny to zadna
    maszynka do robienia pieniedzy :)

    > nakłady inwestycyjne są na tyle duże, że uszczupliłyby nakłady na inne
    > istotne przedsięwzięcia np. rozwój sieci oddziałow.

    Niedlugo iten problm sie rozwiaze :) Po prostu coraz mniej ludzi bedzie z
    tych placowek korzystalo -= przykladem sa npo. kraje skandynawsie

    > Problemem jest również fakt, że najbardziej wartościowi klienci już
    > korzystają z bankowości wirtualnej. Pozostałe

    Czy ja wiem czy najbardziej??? Ci co maja kase sa w private bankingu. a dla
    nich taki mBank to....

    segmenty rynku nie są tak
    > rozwojowe i dochodowe. Ewentualny zwrot takiej inwestycji rozkłada się
    więc
    > na długi okres czasu.

    Dlatego mamy 3 wirtualne banki - a nie tak jak na polu tradycyjnej
    bankowosci kilkadziesiat

> [...]
    zmonopolizuje
    > rynek odbije się prawdopodobnie negatywnie na nas - klientach.
    > Zwróć ponadto uwagę, żę planowana jest sprzedaż mBanku. Pozyskanie
    klientów
    > Inteligo znacznie podniesie wartość mBanku w oczach potencjalnych
    > inwestorów.
    > Kupno Inteligo przez BRE wymusi również konieczność zestandaryzowania
    > rozwiązań informatycznych i produktowych co również wymaga nakładów
    > pieniędzy i czasu. A skąd je weźmie nowy inwestor - m.in. z zysków, na
    > które w znaczym stopniu składają się nasze opłaty i prowizje.

    Ale narazie jest to gdybanie :)
    Monopolista moze dyktowac jak chce ceny - bo nie ma dobra substytucyjnego. W
    przypadku bankowosci wirtualnej taim substytutem jest internetowy kanal
    banku tradycyjnego - dlatego ne ma szans na monopolizacje RYNKU. A ze mBank
    zmonopolizuje NISZE??? A niech monopolizuje :)