    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Date: Wed, 09 Mar 2011 12:25:08 +0100

    Archangell wrote:

    > Po pierwsze za bardzo uogólniasz. Dlaczego akurat wszystkie akcje? Zapewne
    > są
    > akcje spółki X, spółki Y czy spółki Z gdzie średnia cena sprzedaży jest
    > niższa od średniej ceny zakupu pakietu akcji.
    >
    > Po drugie, wątpię żeby ktokolwiek z grupowiczów pracował w księgowości OFE
    > żeby móc stwierdzić czy pewne operacje
    > były wykonywane czy nie.
    >
    > A tak poza tym to zbyt niebezpieczny temat aby wysnuwać jakiekolwiek
    > wnioski.
    >
    > Arch

    Próbuje się dowiedzieć czy są jakieś przesłanki do twierdzenia, że OFE
    przepompowują pieniądze do spółek matek. Teraz zdaje sobie sprawę, że taka
    wycena akcji nie ma znaczenia. Gdyby na wycenie był zysk to zysk mógłby być
    wyższy, a gdyby była strata to strata mogłaby być niższa. Moje pytanie jest
    bez sensu w kontekście rozmowy ze Skippy. Jakie niebezpieczeństwo mi grozi?
    To ciekawe.