    From: iktorn <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kto nie zdążył uciec
    Date: Mon, 20 Apr 2009 22:00:39 +0200

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > No i bardzo dobrze, że zarobiłeś. Każdy odpowiada za swój portfel.
    > Czy to był błąd w grze? Czy ja wiem. Wybicie przez dolną linię kanału
    > nastąpiło --> spadki, ale za pierwszym razem rynek broni takich wybić
    > --> wzrosty. Szanse pół na pół.
    > Dzisiejsze zakończenie i jutrzejsze otwarcie, to będzie prawie taka
    > sama sytuacja. Rynek przejdzie albo nie.Znajdź mądrego co odpowie jak
    > to będzie :)
    >
    > SP500 leci -4%
> [...]

    Równie dobrze można powiedzieć, że w piątek i dziś sprzedali wszyscy,
    którzy przewidywali czerwień w tym tygodniu (dużo osób czuło to w
    kościach... ooo i sprawdziło się! :-))
    A jutro/pojutrze nie będzie komu sprzedawać. Pożyjemy, zobaczymy, ja
    absolutnie nie mam pojęcia co się stanie... co nie przeszkadza mi jakoś
    tam zarabiać.