eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <o9j0e3$qll$1@node1.news.atman.pl>
    <9xfa8yx94krh$.1mgj4hjamav2v.dlg@40tude.net>
    <o9j4f5$hrq$1@node2.news.atman.pl>
    <58bfdf54$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9on65$kpd$1@node1.news.atman.pl>
    <58bfe667$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9op2j$mmr$1@node1.news.atman.pl>
    <58bfef19$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9p1tp$c0$1@node1.news.atman.pl>
    <58c0337a$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <o9phov$g5l$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Date: Thu, 9 Mar 2017 14:40:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <58c15b39$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.247.167
    X-Trace: 1489066809 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5141 83.7.247.167:50424
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629952
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    On Wed, 8 Mar 2017 19:15:58 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Słowo klucz - klient niczego nie zlecał.
    >J.F trzyma się jak pijany płotu problemu ciężaru dowodu czy to
    >faktycznie klient zlecał, czy złodziej, czy klient udający złodzieja
    >lub wirusa.

    Bo to jest IMO dosc kluczowe dla dalszego funkcjonowania branzy -
    pomysl "bank jest zawsze winny, bo wymyslil zle zabezpieczenia" wydaje
    mi sie kiepski ... ale moze tych kradziezy bedzie na tyle malo, ze
    banki to zniosa :-)

    Za to jesli juz ustalimy, ze to bank jest winny calemu zdarzeniu, to
    wydaje mi sie drugorzedne czyje to byly pieniadze.
    Bank zawinil, bank powinien zaplacic.

    A "bank jest zawsze winny", to ... prosze znajomego, zeby zadzwonil do
    banku, przedstawil sie jako ja i zmienil nr telefonu kontaktowego, bo
    wlasnie zgubilem/zmienilem/wylaczyli mi.
    Podpowiadam mu wszystko o co tam poprosza, z wyjatkiem uzgodnionego
    hasla - tu ma powiedziec ze "oj, nie pamietam" ... a potem dzielimy
    sie zyskiem po rowno.

    W sumie, to nie mialbym nic przeciwko, aby banki wrocily do list hasel
    jednorazowych jako dodatkowej metody autoryzacji.

    Bo bezpieczna metoda ... token z lacznoscia gsm i z pinem ?

    Ewentualnie wprowadza utrudnienia przy zakladaniu konta i wyplacie
    gotowki z bankomatow, za to zlodziej bedzie mial trudnosci z
    wyciagnieciem ukradzionych pieniedzy z banku.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1