  • Data: 2008-01-19 19:14:50
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    > JaC
    >

    > -----

    > Za dużo czytasz ulotek reklamowych.
    > JaC
    >

    > -----

    Oni chyba tylko czytają ulotki lub chodzą po internecie.

    1. Skąd wiesz czy "kolega 666" nie bredzi?

    Nie bredzi,co więcej,wie o co chodzi.

    2. Pytałeś w bankach? Których i co Ci powiedzieli? Bo z przytoczonych
    tutaj stron nic nie ma na temat tego hipoteka na "innej nieruchomości"
    jest "przejściowa

    Otóż kolego Kamilu,pytałem,chodziłem i dzwoniłem,a na stronach,to możesz sobie
    sprawdzać do woli.

    3. Czy wszystko nam o tym "swoim obecnym mieszkaniu powiedziałeś" w
    szczególności:
    -forma posiadania: (spółdzielcze lokatorskie, spółdzielcze
    własnościowe, własność "hipoteczna")
    - czy nie jest obciążone hipoteką

    W pierwszym poście,może nie zbyt jasno.Własnościowe hipoteczne,czyściutkie jak
    łza (prawnie oczywiście)
    Dzwoniłem wczoraj do BPH hipoteczny, dają,ale nie stety troche mi brakuje
    róznicy w cenie miedzy moim mieszkaniem, atym ,które chce kupic,żeby brać we
    frankach,a w zł jest 800zł ! różnicy na jednej racie.Zobaczymy co dalej.

    pozdrufka.Krzysiek.B