  • Data: 2008-01-22 13:48:48
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 <j...@w...eu> popełnił(a):

    > Niekoniecznie, bank często uwzglednia do zabezpieczenia tylko jakiś
    > procent wartości lokalu wycenionej przez rzeczoznawcę (przykładowo
    > 60%).
    > Innymi słowy nieruchomość "stara" powinna być sporo droższa niż
    > zaciągany kredyt/pożyczka na nieruchomość "nową". JaC

    Do tego właśnie piję i czekam na odpowiedź Krzyśka.B odnośnie drugiego
    pytania, jaka była przyczyna odmowy? Nie, bo banki nie honorują tego typu
    zabezpieczeń (czyli wasze stanowisko), czy też nie, bo mieszkanie
    "zastawiane" nie spełnia pewnych wymogów określonych przez bank (moje i
    kilku przedpiśców stanowisko). To, że pytanie nie zostało zadane z podaniem
    potrzebnych danych pomijam.

    > PS. Ty doradzasz, czy sie pytasz, bo jakby role Ci się myliły??

    Skądże znowu. Patrz wyżej.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną