  • Data: 2007-03-04 13:58:23
    Temat: Re: Kto polegnie pod gruzami kredytów mieszkaniowych?
    Od: "gg" <g...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m33b4li0pk.fsf@maximus.localdomain...

    > To chyba jakis tekst sponsorowany przez wspomniany w nim bank(i).

    ten artykul to stek bzdur. Jak bank ma podwyzszyc oprocentowanie jak
    wyliczne jest np ze stalej marzy i wiboru lub liboru?
    Aczkolweik nie neguje mozliwosci wystapienia krachu na rynku nieruchomosci
    bo to balon. Jezeli ktos zakupil mieszkanie lub dom dla siebie a nie
    spekulacyjnie to raczej mu to lotto. tak jak mi; pomimo ze moja nieruchomosc
    zdrozala, od zakupu rok temu, 3,5x.

    --
    pozdr
    P.