    From: "Pawel" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto polegnie pod gruzami kredytów mieszkaniowych?
    Date: Mon, 5 Mar 2007 13:39:40 +0100

    > ten artykul to stek bzdur. Jak bank ma podwyzszyc oprocentowanie jak
    > wyliczne jest np ze stalej marzy i wiboru lub liboru?
    W niektórych umowach kredytowych jest wpis o tym,że bank może zarządać np
    wcześniejszej spłaty kredytu
    jeżeli uzna,że kredytobiorca jest niewypłacalny, lub gdy koszt nieruchomości
    nie zaspokoi roszczeń.
    Istnieje również dziesiątki sposobów podniesienia % bez formalnego
    podnoszenia.Wprowadzając np. dodatkowe opłaty za obsługę, prowadzenie, monit
    czy obojetnie za co. Już banki coś wymyślą:((
    > Aczkolweik nie neguje mozliwosci wystapienia krachu na rynku nieruchomosci
    > bo to balon. Jezeli ktos zakupil mieszkanie lub dom dla siebie a nie
    > spekulacyjnie to raczej mu to lotto. tak jak mi; pomimo ze moja
    nieruchomosc
    > zdrozala, od zakupu rok temu, 3,5x.
    Nie do końca tak. Jak spadki bądą duże to bardziej się opłaci oddać
    nieruchomość bankowi niż dalej ciągnąć kredyt...I kupić na konkubinę,
    stryjka, rodziców podobne mieszkanie np. 2x taniej.