  • Data: 2008-05-11 19:26:32
    Temat: Re: Kto z Was ma kartę GetInBanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" g07g8u$a90$...@o...icpnet.pl

    > co to znaczy pozwolili?
    > zwyczajnie zdefiniowalem kilka rachunkow do platnosci czynszowych, za
    > energie, gaz i internet i mogą dokonywac platnosci nawet za kilka mieszkan

    Niektórzy są delikatniejsi i pytają o pozwolenie na takie transakcje.
    Ja na przykład opłacam nie swój telefon i też spytałem o to, czy będę
    mógł tak czynić. Skoro rzekomo bank na tym nie zarabia, :) po co tego
    nadużywać? Nie chciałbym tworzyć frontów czy być ze ,,swoim'' bankiem
    na tak zwanej wojennej ścieżce. (chyba tak się to określa) Wolę raczej
    współpracować lub zrezygnować z ,,usług'' banków, z którymi trzeba wojować.

    W ogóle nie chcę mieszać się do świata ludzi, z którymi trzeba wojować.
    Wola klienta (w ramach regulaminów i umów) ma być święta dla pracownika
    banku z jednej strony, zaś z przeciwnej -- należy szanować pracowników
    banków czy same banki lub ich zwyczaje i rozporządzenia (o ile mieszczą
    się te zwyczaje i rozporządzenia w granicach dobrowolnie i świadomie
    zawartych umów) czyli na przykład należy unikać czynienia tego, co
    bankom niemiłe. :)

    W Getin, Lukas, Sygma, ING, czy PeKaO raczej dochodzi do przepychanek
    a wola klienta jest w tych bankach niewiele warta, dlatego mnie tam nie
    ma lub jestem bardzo krótko. :)

    BTW 'krótko' -- ponoć zewrzeć coś na krótko oznacza krótko na stałe. :)

    Na szczęście ja potrzebuję tylko jednego lub dwóch dobrych banków, zaś
    każdy bank (pomijając sytuacje wyjątkowe) potrzebuje co najmniej setek
    tysięcy klientów. :) No i mam kilka dobrych (IMO) banków -- BRE, Citi,
    Polbank, WBK -- w kolejności alfabetycznej.

    --