  • Data: 2012-05-30 22:52:59
    Temat: Re: Która karta debit za granicą do bankomatów?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    On May 30, 9:47 pm, tomba <t...@g...com> wrote:
    > ktos pisał ze Visa ma lepsze kursy, teraz sprawdziłem i dla walut z
    > naszego regionu duzo lapsze kursy ma Mastercard

    No rzeczywiście, dla CZK jest lepszy.
    Ale już dla USD, to VISA:

    W tej chwili za 1 USD liczą sobie:
    VISA: 0.800049 EUR
    MC: 0.802945 EUR
    Różnica 0.36%

    W ogóle to oboje liczą taniej niż średni, bo ten jest 0.808603 EUR za
    USD. Ale to pewnie dlatego że jest tam kurs updateowany raz dziennie,
    a na przykład 24 godziny temu był średni prawie równo 0.8 EUR.

    Ciekawie by było sprawdzić z jakiej godziny VISA i MC bierze te kursy.