  • Data: 2011-02-23 08:42:56
    Temat: Re: Które DMy obsługują w zadowalający sposób smartphone'y
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawostka, mam wrażenie że nie wiesz o czym piszesz i o co pytałeś
    > może napiszesz nam tu jakie było pytanie i co odpowiedzieli?
    > na czym ma polegać oczekiwana przez Ciebie nowoczesność rozwiązania?
    > Notowania Mobilne to za mało?
    > Skałdanie zleceńw mobiBreBrokers to za mało?
    > o co jeszcze chodzi?

    Oczywiście, że notowania mobilne WBK to za mało. Zapewne nie używałeś,
    inaczej nigdy byś nie uznał tego za nowoczesne, wygodne rozwiązanie. To było
    dobre, gdy szczytem techniki był telefon z ekranem 320x240 a ekran dotykowy
    jeszcze w ogóle nie był stosowany.

    BRE - nie znam. Ale jeśli to jedyny DM z kilkunastu, który ma rozsądne
    rozwiązanie dla urządzeń przenośnych - to chyba się nie dziwisz mojemu
    rozczarowaniu.

    Na czym polega wg mnie nowoczesne rozwiązanie? Na względnym komforcie na
    ekranie telefonu o rozdzielczości ok 640x360 pkt. Na możliwości obserwowania
    uproszczonej wersji notowań na żywo oraz możliwości składania zleceń.

    Zaloguj się do BOŚia i pomierz sobie, jaki fragment okna mieści się na
    ekraniku telefonu - mizerny.
    Czemu ŻADEN DM nie ma wersji "lite" swojej strony www? A może jednak któreś
    mają?