  • Data: 2011-02-23 07:40:15
    Temat: Re: Które DMy obsługują w zadowalający sposób smartphone'y
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ik2c9p$nd6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z tego, co piszecie, wygląda, że zamiast skupiać sie na wydłużaniu sesji -
    > niech się władze giełdy skupią na jakimś narzędziu mobilnym. Chcą
    > zwiększać obroty - niech dadzą możliwość WYGODNEGO handlu poza
    > domem/biurem.

    O czym piszesz, bo nie czaję.
    Nic tu nie było mowy o władzach giełdy, co ma giełda do notowań na końcowych
    urządzeniach?

    > A DMy na co czekają? Dlaczego choć jeden nie zaprezentuje nowoczesnego
    > rozwiązania dla smartphone'ów?

    Przecież wszystko masz opisane

    > Napisałem wczoraj do dwóch (WBK i BOŚ). Z obu dostałem wykrętne
    > odpowiedzi, że myślą o tym i może kiedyś coś powstanie, ale nie podadzą
    > żadnych konkretów.

    ciekawostka, mam wrażenie że nie wiesz o czym piszesz i o co pytałeś
    może napiszesz nam tu jakie było pytanie i co odpowiedzieli?
    na czym ma polegać oczekiwana przez Ciebie nowoczesność rozwiązania?
    Notowania Mobilne to za mało?
    Skałdanie zleceńw mobiBreBrokers to za mało?
    o co jeszcze chodzi?