  • Data: 2004-09-12 20:56:39
    Temat: Re: Które banki prowadzą konta walutowe?
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:ci290g$igt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-12 21:38, kiedy Ada napisał(a) co
    > następuje:

    > Mnie citi skutecznie przegoniło., ale to wolny kraj...

    Powiem tak:

    1. MultiBank wydaje się być nie do pobicia. Zero opłat bez konieczności
    posiadania konta osobistego. Dzięki Markus Sprungk!

    2. Osobiście uważam, że obecność fachowych doradców na tej grupie jest jak
    najbardziej na miejscu. Myślę że każdy bank powinien mieć na etacie
    człowieka, który by śledził, co tam ludzie piszą na takiej grupie (jak się
    skarżą, jak chwalą konkurencję, czego oczekują). Mądrzy menadżerowie na
    pewno potrafią to wykorzystać. A moze tak się dzieje? Oczywiście doradca
    powinien być aktywny, czyli jak tylko zauważy, że ktoś szuka czeogoś, co on
    mu może zaoferować to powinien to zrobić. Brawo Ada. :-)

    3. Na potwierdzenie tego, co napisałem wyżej, oznajmiam, że dzięki Adzie
    pierwszy raz od wielu lat zajrzałem na www.citibank.pl i stwierdziłem, że
    konta w Citi nie są takie drogie, jak do tej pory sądziłem. 5 PLN to nie
    dużo zważywszy na darmowe przelewy, polecenia zapłaty i nawet wypłaty z
    bankomatów CB za granicą. Gdybe nie płatna karta debetowa i oprocentowanie w
    zawrotnej wysokości 0.1% dopiero powyzej 50kPLN (sic!) to kto wie, kto
    wie... Na razie "mój" mBank jest dla mnie tańszy (3% też nie poraża, ale
    przynajmniej nie muszę dopłacać do konta). Trochę lepiej byłoby gdybym mógł
    utrzymać na rachunku 25kPLN al nie mogę :-(. Ciągle nie należę jednak raczej
    do grupy targetowej CB ale już mi bliżej :-)

    Pozdrawiam i dziękuję Wam wszystkim!