  • Data: 2008-04-02 11:30:45
    Temat: Re: Które banki są popu larne wśr ó d intern autów?
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO> szukaj wiadomości tego autora

    > No to omijaj, ale miej świadomość, że u sprzedawców, którzy "nie
    > uskuteczniają takich praktyk" za towar zapłacisz drożej.

    no własnie nie zapłacę drożej, w 99% przypadków mogęa znaleźć sprzedawcę,
    który sprzeda ten sam towar za taką samą cenę i zaakceptuje płatność kartą
    - jako klient mam prawo wybrać gdzie chcę kupić więc wybieram tam gdzie mi
    wygodniej

    skoro tak ci przeszkadza intercharge to dlaczego akceptujesz karty?
    zwyczajnie zrezygnuj z tego rodzaju płatności za towar i nie będzie
    problemu ani dyskusji...jak do tej pory to NIE MA obowiązku przyjmowania
    płatności kartami płatniczymi!

    policz sobie czy bardziej opłaca się sprzedać klientowi towar za 50 zł
    (przelew) czy za 150 zł (płatność kartą), na której transakcji więcej
    zarobisz (biorąc pod uwagę marżę?), obsługę, czas i koszty pakowania...

    w rabacie za płatność przelewem/gotówką nie ma żadnej hipokryzji -
    sprzedawca ma prawo udzielić rabatu komu chce, dyskryminacja części
    kupujących oraz łamanie zapisów umowy z aquirerem to już co innego, chodzi
    o zasadę a nie to czy mówimy murzyn (bez obrazy) czy biały inaczej...

    pozdr.
    RobertS