    From: Wojciech Krawczyński <s...@n...smietnik>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Które banki są popu larne wśr ó d intern autów?
    Date: Wed, 02 Apr 2008 19:22:40 +0200

    RobertS pisze:

    > no własnie nie zapłacę drożej, w 99% przypadków mogęa znaleźć sprzedawcę,
    > który sprzeda ten sam towar za taką samą cenę i zaakceptuje płatność kartą
    > - jako klient mam prawo wybrać gdzie chcę kupić więc wybieram tam gdzie mi
    > wygodniej

    W sklepach, które dają bonus za płacenie nie-kartą, PRAWIE ZAWSZE kupisz
    towar taniej niż w sklepach, które takiego bonusu nie dają.
    Ktoś wcześniej podał dobry przykład: Komputronik i Znak.
    Płacąc w znaku gotówką lub przelewem jest taniej niż w Komputroniku.

    > skoro tak ci przeszkadza intercharge to dlaczego akceptujesz karty?

    Nigdzie nie napisałem (!), że przeszkadza mi płacenie kartami. Wiele
    osób, które kupują w internecie przyzwyczaiło się do tego środka
    płatności i nie zamierzam rezygnować z tej możliwości przyjmowania
    środków za zamówione książki.

    Niemniej jednak wolę otrzymywać pieniądze przelewem, ponieważ wówczas
    nie płacę prowizji za przekazanie środków. Dzięki temu, że koszty takiej
    transakcji są niższe, mogę klientom dać bonus w postaci niższego kosztu
    wysyłki - 8 zł zamiast 9,50 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Krawczyński