  • Data: 2008-04-02 10:47:26
    Temat: Re: Które banki są popularne wśró d internautów?
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Krawczyński" <s...@n...smietnik> napisał w wiadomości
    news:fsvj3n$3ul$1@news.onet.pl...
    > Tak jak ktoś z Grupowiczów słusznie zauważył, KAŻDY przedsiębiorca
    > WSZYSTKIE koszty związane ze swoją działalnością przerzuca na klientów. W
    > przeciwnym wypadku firma generowałaby stratę.
    > Jeśli firma ma wyższe koszty, to żeby utrzymać określony poziom dochodów,
    > musi podnieść swoje przychody. A wyższe przychody to wyższe ceny towarów w
    > sklepie.

    Ale część z przedsiębiorców koszty przerzuca na wszystkich i to jest właśnie
    dobre rozwiązanie. W innym miejscu RobertS słusznie zauważył, że płacąc
    kartą klient może kupić więcej niż płacąc przelewem (przynajmniej ja tak
    robię).

    Dając stała cenę i NIE doliczając mi za taki zakup masz większą szansę na
    to, że kupię (tu mam na myśli płacącego KK) u Ciebie i kupię więcej, co
    zrekompensuje Ci niejako "stratę" na tym, że zapłacę za towar kartą. Ale
    masz również (prawie) pewność, że następnym razem wrócę do Ciebie.

    Przy "karaniu" mnie za zapłatę kartą raczej nie kupię. Tak, karaniu -
    odbieram to tak samo, jak RobertS...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|