  • Data: 2008-04-01 18:08:29
    Temat: Re: Które banki są popularne wśród internautów?
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Wojciech Krawczyński pisze:
    > I tutaj pytanie. Które banki, oprócz mBanku i Inteligo, są popularne
    > wśród osób dokonujących zakupów w internecie i interesujących się giełdą?

    Chyba najprościej będzie zajrzeć na Allegro i zobaczyć jakie konta są na
    topie ;)

    Ogólnie to mBank i Inteligo praktycznie dominują w internecie. Często
    ostatnio widuje ING.

    Mógłbyś się zastanowić nad takim rozwiązaniem:
    - mBank
    - Inteligo
    - jakiś pośrednik do reszty banków (AllPay, czy coś takiego) - dzięki
    czemu przyjmiesz środki szybkimi przelewami, klienci będą zadowoleni, a
    Ty zapłacisz prowizję za pośrednictwo - z tego co wiem można ją
    negocjować, zależnie od obrotów

    Atutem trzeciego rozwiązania jest także fakt, że będziesz mógł
    przyjmować płatności kartami kredytowymi.

    Pośrednicy oferują oczywiście także przyjmowanie mTransferów i Inteligo
    QuickMoney, ale możesz to zablokować i przyjmować takie przelewy
    bezpośrednio do siebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista