eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwKtóre domy maklerskie wzięły udział w pierwszej sesji na GPW? › Re: Które domy maklerskie wzięły udział w pierwszej sesji na GPW?
    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Które domy maklerskie wzięły udział w pierwszej sesji na GPW?
    Date: Mon, 11 May 2009 21:51:02 +0200

    Użytkownik " finder24" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gu8mbo$19n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Biuro

    WBK,

    | Informacja, na którą się powołałem znajduje się dokładnie na tej stronie:
    | http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=ogieldzie&k=2&i=/histo
    ria/historia&sky=1 w 4-m
    | akapicie. Na ile znam polski rynek kapitałowy liczba 7 domów maklerskich
    | wydawała mi się przesadzona, ale że w tym czasie nie wiedziałem jeszcze co to
    | papier wartościowy, wolałem zapytać. A czy tym domem maklerskim nie był
    | Centralny Dom Maklerski?

    ak, ta nazwa obowiązuje do dzisiaj, ale czy wówczas była sotsowana ? teog
    naprawdę nie wiem ..

    Natomiast iwme jedno - wyjatkowo nie trawiłamtego biura, mimo znajomości ludzi -
    ;) !!!!

    Przepraszam, że się czepiam, ale chcę mieć pewność.

    Jesli jesteś rzepem, to mozesz czepić się psiego ogona ;)
    ale jesli myślącym człowiekiem, nie stosuj obiegowych określeń ;)
    innymi słowy - nie licujących z posiadana wiedza :)
    :-) ))))

    barbara