    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Które pierwsze zostaną sprzedane?
    Date: Thu, 04 Mar 2010 20:06:37 +0100

    DJ wrote:

    > Dziekuje za wyjasnienie i potwierdzenie moich przypuszczen.
    >
    > To jeszcze gwoli scislosci. Piszesz, ze zlecenie z limitem aktywacji
    > pojawia sie w kolejsce dopiero wtedy, gdy zostanie zaktywowane. To co sie
    > dzieje w przypadku, jesli jest iles tam zlecen PKC z takim samym limitem
    > aktywacji? Mimo, ze nie sa aktywowane chyba tez "stoja" w kolejce i
    > pierwszenstwo wykonania maja te zlozone wczesniej?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    Tego nie wiem na pewno ale ponieważ głównym kryterium na parowanie zleceń na
    giełdzie jest obrót, a ustawiania kolejek to czas, to przypuszczam, ze na
    każdym poziomie aktywacji stoi kolejka ustawiona w/g czasu do spustu
    aktywacji. Aktywacja odbywa się z prędkością działania procesora komputera
    który to obsługuje wiec to jakby nie ma znaczenia. Sądzę, że to jakieś
    milisekundy, ale oczywiście jakaś kolejność być musi.