  • Data: 2009-04-08 07:41:09
    Temat: Re: Który bank wydaje kartę tylko z chipem?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 22:55:42 +0200, MK napisał(a):

    > I tylko takie lokalne karty platnicze sa wydawane bez paska
    > magnetycznego.

    Ale to *nie jest karta płatnicza*, lecz właśnie "elektroniczna
    portmonetka", czyli elektroniczny instrument płatniczy.

    Myślę, że raport NBP rozróżnia takie rzeczy, co oznaczałoby, że owe 15
    tys. kart czipowych to nie jest ten przypadek.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl