  • Data: 2015-12-15 18:44:01
    Temat: Re: Ktoś mnie skubnął na $100
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedawca wysłał osobno przedmiot, osobno listem czek (czeki wysyłają po rejestracji
    zakupu i odesłaniu kodu kreskowego z pudełka przedmiotu).
    Ten list z czekiem nigdy do mnie nie dotarł, gdy reklamowałem u sprzedawcy (a
    właściwe u hurtownika realizującego te "premie od zakupów") potwierdzili wysyłkę,
    skontaktowali się z bankiem i przysłali mi ksero zrealizowanego czeku.
    Na czeku było moje imię i nazwisko, ale adres firmy kurierskiej (wysyłkowej).

    -----