    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktoś mnie skubnął na $100
    Date: Tue, 15 Dec 2015 17:34:41 -0600

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Sprzedawca wysłał osobno przedmiot, osobno listem czek (czeki wysyłają po
    rejestracji zakupu i odesłaniu kodu kreskowego z pudełka przedmiotu).
    > Ten list z czekiem nigdy do mnie nie dotarł, gdy reklamowałem u sprzedawcy (a
    właściwe u hurtownika realizującego te "premie od zakupów") potwierdzili wysyłkę,
    skontaktowali się z bankiem i przysłali mi ksero zrealizowanego czeku.

    > Na czeku było moje imię i nazwisko, ale adres firmy kurierskiej (wysyłkowej).

    Adres był na czeku? dziwne.

    Więc odpisz im, że nigdy tego czeku nie dostałeś i nie wiesz kto go
    zrealizował.

    Całkiem możliwe, że jeśli to była hurtownia to nikt nie patrzył na
    nazwisko tylko hurtowo zanieśli wszysstkie czeki do banku.

    Możesz zacząć od emailu do samej hurtowni, z pytaniem czy przypadkiem
    nie zwinęli ci twojego czeku i dołącz kopię tego czeku co dostałeś.

    Jak oni powiedzą, że nic nie wiedzą (co byłoby smieszne z ich strony, bo
    na odwrocie czeku masz nadrukowane na jakie konto poszło) to uderz do
    sprzedawcy, zeby zablokował ten czek i wysłał ci drugi.

    Jeszcze raz ponawiam pytanie. Jak dawno to było?