  • Data: 2011-08-03 14:17:13
    Temat: Re: Ktoś rozjaśni zawiłości obliczeń?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MrMrooz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j1bh1u$23p$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciężko jest udowodnić, że coś co jest niżej oprocentowane, da wyższy zysk
    > :-).

    Z artykułu można wyciągnąć pośrednio wniosek, że autor jako doradca doradza:
    1. wziąć kredyt (o wyższym oprocentowaniu 6,5),
    2. uzyskane środki wpłacić na lokatę o niższym oprocentowaniu (5,9),
    3. cieszyć się zyskiem ;-)

    Ja się na ten artykuł natknąłem w piątkowym Dzienniku Bałtyckim.
    Ciekawe, czy dla takiej firmy jak Home Broker ważniejsze jest, czy się
    pojawia w mediach, czy na ile rzetelnie pojawia się w mediach.
    Może kompletnie nie ważne co się pisze byle często, dużo i w wielu tytułach.

    Na stronie innej znanej firmy z tej branży odkryłem tydzień temu błąd - jak
    się wybierze, że chce się wejść w kalkulator kredytów to się uzyskuje
    informację, że 'kalkulator" zadzwoni ;-) w ciągu 48h. Z rozmowy wynika, że
    nie wstydzą się tego błędu - "wie pan, tak trzeba."
    P.G.