  • Data: 2009-02-15 00:49:00
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message
    news:gn7ojf$kd9$1@mx1.internetia.pl...

    > A to juz cos zupelnie innego niz "bank nie wydaje KK/kredytow bez
    > podania/deklaracji dochodu", poniewaz dokladnie tak bylo w moim przypadku.
    > Malo tego, na konto w tym banku nie wplywaja moje dochody. Chciales, zeby
    > Ci
    > pokazac bank ktory tak wlasnie czyni - prosze bardzo.
    > Kropka.

    Taaa... Co z tego, ze te informacje podawalo sie wczesniej... faktycznie
    jest to bez deklaracji, pewnie tez bez badania zdolnosci kredytowej. Co z
    tego, ze to niezgodne z ustawa. Co z tego, ze za mniej niz 2 lata przyjdzie
    nadzor i bedzie badal ekspozycje kredytowa...
    Czasami po prostu rece mi opadaja... Zyjcie dalej w przeswiadczeniu, ze
    banki w ogole sie nie interesuja dochodami kredytobiorcow...

    MK