eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKulisy elektronicznego (finansowego) ataku na banki 9/11- Czy to następna teoria spiskowa?Re: Kulisy elektronicznego (finansowego) ataku na banki 9/11- Czy to następna teoria spiskowa?
    From: "kashmiri" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kulisy elektronicznego (finansowego) ataku na banki 9/11- Czy to
    następna teoria spiskowa?
    Date: Mon, 2 Mar 2009 20:18:08 +0400

    "czp" <c...@g...pl> wrote in message
    news:goe9h9$ibv$1@inews.gazeta.pl...

    /.../
    > Federalna jest centralnym bankiem USA. Jako centralny bank państwa
    > prowadzi konta banków amerykańskich i konta zagranicznych instytucji
    > finansowych krajów z którymi USA prowadzą operacje gospodarcze. Rezerwa
    > Federalna nie prowadzi kont przedsiębiorstw lub ludności. W dniu 11
    > września 2008 r. zauważono, że z kont banków amerykańskich w Rezerwie
    > Federalnej ubywają środki pieniężne. Zgodnie z podstawowymi zasadami
    > rachunkowości oznacza to, że środki te były jednocześnie księgowane na
    > innych kontach.
    /.../

    No zarąbiście, jak oni na to wpadli? To musi być qrka patent.... Czujecie?
    Któregoś pięknego popołudnia, używając owego magicznego tricku (no bo
    przecież nie włamując się przez internet, nikt nie pisał o hackerach)
    powodujemy jakoś, że z NBP zaczynają przepływać miliardy złociszy na moje
    prywatne konto... Po stwierdzeniu wypływu interweniuje Ministerstwo Skarbu i
    wprowadza blokadę na dalszy wypływ pieniędzy.

    W trybie pilnym zbiera się KNF. Nad państwem polskim pojawia się widmo
    unicestwienia.

    Oczywiście nikt nigdy się nie orientuje, że kasa miała trafić na czyjeś
    konto w mBanku....

    No świat potrafi być piękny!

    pzdr.
    k.

    PS. Ciekawe, jaki byłby numer konta nadawcy tego "trwającego 1-2 godziny
    przelewu na miliardy".....