  • Data: 2004-01-21 11:14:30
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I co z tego? Czy to znaczy, że o moich wypowiedziach można rozmawiać na
    > pl.news.admin?

    Podaj trafniejszy przykład. Primo - nie wiem o czym jest pl.news.admin.
    Secundo - o _których_ Twoich wypowiedziach?

    > Ja nic nie osądziłem. W przeciwieństwie właśnie co do niektórych. I
    właśnie
    > dlatego nie udostępnia się takich wypowiedzi publicznie.
    > EOT z mojej strony.

    I bardzo dobrze, choć zachęcam nadal do dyskusji :) Ja jestem na
    pl.biznes.banki od 6 lat i pierwszy _nie pozwolę_ na to by ktoś w tak
    wątpliwy sposób próbował moderować treści dyskusji.

    _Ja_ bym na miejscu kolegi Inwestora nie opublkował czegoś takiego. _Ja_ nie
    wierzę, że to WOjtek.
    Ale sam wątek jest jak najbardziej zgodny z treścią grupy, zaś pomawianie
    kogoś o oczernianie to też IMHO średni pomysł.

    Pozdrawiam
    KK