  • Data: 2003-07-25 12:21:30
    Temat: Re: Kupowanie na aukcji (karta/przelew)
    Od: "OLY" <o...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Gumbi" <g...@i...pl> wrote in message
    news:8912-1059133070@as1-46.poznan.dialup.inetia.pl.
    ..
    > Użytkownik "Gumbi" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > PS.
    > Czy to jest właśnie "money order"? bo on to akceptuje.

    Money Order to sie kupuje na kazdej poczcie w USA. A sa jeszcze
    International Money Order, ale przez sprzadajacego sa juz inaczej
    traktowane, bo widzisz, normalny US Money Order to jest 100% cash i
    natychmiast mozna go zamienic na gotowke, natomiast te miedzynarodowe to
    trzeba przewaznie wplacic do banku i czekac az sie 'zkliruja' co moze zajac
    i tydzien.