eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKurier InteligoRe: Kurier Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kurier Inteligo
    Date: Sun, 17 Feb 2002 14:14:56 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 297
    Message-ID: <a4oab4$j01$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <a4n2jg$rcv$1@news.onet.pl>
    <s...@a...home.ostrow.pl>
    <a4nv7k$985$1@korweta.task.gda.pl> <a4o4sn$92t$1@news.tpi.pl>
    <a4o53t$r90$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: camokiller.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1013951653 19457 213.192.73.219 (17 Feb 2002 13:14:13
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Feb 2002 13:14:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163959
    [ ukryj nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a4o53t$r90$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:a4o4sn$92t$1@news.tpi.pl...
    >
    > > Witam, tak się składa że pracuję w tej firmie kurierskiej. Wierzcie
    mi że
    > > już dawno wpadłem na pomysł z SMS ami, na co posypały się skargi
    > oburzonych
    > > klientów. Nic dodać nic ująć.
    >
    > Ekhm, wydaje mi się, że ten pomysł z SMSami był ironią kolegi Kamila,
    nikt
    > nie
    > przypuszczał, że ktoś może na to wpaść, tak na poważnie...

    :)))))))
    Miałem właśnie tak napisać :)
    "Może powinni zacząć SMS'y wysyłać :)))", najlepiej z ICQ, albo bramki
    SMS-www.
    Ale po krótkim namyśle to po przecinku skasowałem :)))))))))))))))))
    A tak poza tym to nawet ludzie którzy mają komórki czasami nie wiedzą co
    to jest SMS, jak to odczytać, i jak wysłać, więc wszystko zależy od tego
    na kogo się trafi.

    --
    Pozdrawiam
    Kamil
    c...@h...pl
    Ps a tak na marginesie :)))))))))))))
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++++++
    Notatki z Biura Obsługi Klienta w jednej z telefonii komórkowych w Polsce:

    KLIENT: To tyknęło i nie odpowiada !!!!!!!!!
    (po 15 minutach rozmowy doszedłem do tego, iż ten pan dostał smsa)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: Proszę pani ja właśnie wróciłem do domu, nikogo tu u mnie nie
    było,
    a tu okazało się, że dzwoni mój kolega, że ja niby do niego dzwoniłem... a
    przecież telefon był w domu...
    * na pewno proszę pana nikogo w domu nie było? może dziecko?
    * nie, nie proszę pani, nawet myszki... czy to możliwe, żeby telefony same
    do siebie dzwoniły...?
    * fizycznie, nie proszę pana...
    * no to może metafizycznie...?
    * może... ale tego niestety nie jesteśmy w stanie sprawdzić, bardzo mi
    przykro...



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: Jak wyjadę na HAWAJE to ten telefon będzie działać?
    * tak
    * a ten z domu?
    * przepraszam czy pan chce zabrać tel. stacjonarny?
    * a który lepiej działa ?
    (ludzie pomocy!!)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: panie mam problem !
    * nie mogę wejść w moją sekretarkę



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: proszę moje saldo przelać na bank polski..." nr konta -
    podaje...
    * jakie saldo?
    * komórkowe proszę pana, komórkowe...



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: dzień dobry, chciałbym rozmawiać z iwentyfikacją
    * z identyfikacją...
    * no! z tymi od pieniędzy!"



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: "czy mogłaby mi pani rozciągnąć telefon na Niemcy..."...
    (chyba chodziło o roaming...??)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENTKA: "proszę pani a jak się wysyła tego EMILA na komputer?"



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: "przepraszam ale ile naszczekałem do wczoraj?"
    (pyt. o bieżący rachunek??)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENTKA: "proszę pani, ja byłam wczoraj na grzybach i pies mi zablokował
    telefon i on teraz pisze, że trzeba PUK wpisać..." (kurczę, inteligentny
    ten
    pies, trzy razy PIN musiał błędnie wpisać...!)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: "ja tu mam taki aparat na kartę, tego no ........., i on mi już
    nie
    działa... nawet dodzwonić się nie można" KONSULTANTKA: "a kiedy pan go
    ostatni raz zasilał kartę??" KLIENT: "jakieś pół roku temu..."
    KONSULTANTKA: "a widzi pan, .......... to przynajmniej raz na trzy
    miesiące
    trzeba zasilać, żeby móc rozmawiać..."
    KLIENT: "aaaa... telefonik chce papu?"
    KONSULTANTKA: "... tak... trzeba dokarmiać go co jakiś czas."



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie?



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: chciałbym uaktywnić krycie numeru...



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    KLIENT: PROSZE PANI, WŁAŚNIE MI SKRADZIONO KOMÓRKE, CZY JEST SZANSA, ŻE
    SIE
    ONA ODNAJDZIE?...



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    (the best!!!)
    KONSULTANTKA: w tej taryfie będzie miał pan szczyt od siódmej do
    dwudziestej...
    KLIENT: to chyba po viagrze!
    Klient: Ile ja mogę w sumie, ogółem, rozmawiać w ramach bezpłatnych minut?
    BOK: A w jakiej jest Pan taryfie?
    Klient: Kielce taxi... ale co to ma do rzeczy?



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    Klient: Zaginęła mi komórka, chciałbym abyście ją zablokowali....
    BOK: To musi Pan wysłać do nas fax, że Panu ukradli...
    Klient: Ale ja nie ma faxu...
    BOK: To bez różnicy jakim faxem nam Pan to wyśle...
    Klient: Ale skąd ja wezmę ten fax...
    BOK: Już panu mówiłam. To bez różnicy jakim faxem nam Pan to wyśle...



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    Klient: Czy to z Panią rozmawiałem przed chwilą?
    BOK: Nie. Tu w infolini siedzi sporo osób...
    Klient: A to w takim razie nie ma sensu, żebym Pani wszystko jeszcze raz
    tłumaczył.



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    (z cyklu pytania zbijające infolinistę z krzesła)
    Klient: Dzień dobry chciałbym zlokalizować gdzie teraz jest moja żona, bo
    dzwoniłem do niej i mówiła, że jest w Szczecinie, a miałem wrażenie, że
    pojechała jednak gdzie indziej, gdzieś w rejony Władysławowa.
    BOK: Ale my nie jesteśmy w stanie zlokalizować pańskiej żony...
    Klient: Pani ją bezczelnie kryje! Jak nie możecie jej zlokalizować jak ja
    do
    niej przed chwilą dzwoniłem i ją zlokalizowałem?



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    Klient: Dzień dobry chciałem się dowiedzieć ile kosztuje rozmowa do
    Zakopanego.
    BOK: W szczycie 1,75.
    Klient: Niee, nie, mnie chodzi o dolne miasto.



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    Klient: Dzień dobry chciałem się dowiedzieć ile kosztuje rozmowa w sieci.
    BOK: 1 zł
    Klient: Ciekawe, to się oszukujecie, mnie teraz wyświetliło 0:33
    (przypis red. Czas trwania rozmowy)



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    (bez komentarza BOK"u)
    Klient: Witam, ja dzwonię, bo właśnie jestem poza zasięgiem sieci, i
    chciałbym się dowiedzieć czy państwo mogą mnie połączyć.



    ----------------------------------------------------
    ----------------------
    --
    ----


    (bez komentarza BOK"u)
    Klient: Dzień dobry. Przeczytałem właśnie w gazecie, że Państwo mogą mnie
    podsłuchiwać nawet jak ma wyłączony telefon. Czy to prawda?






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1