  • Data: 2022-09-18 13:29:43
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Marek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-09-10 o 07:42, Szymon pisze:

    > Mój spread jest ustawiony do końca roku. Potem kolejna "negocjacja", ale
    > z tego co widzę od kilku lat -60% to max, co MNIE dawali. Albo mam za
    > małe obroty (nigdy nie podali kolejnego progu do obniżenia spreadu),
    > albo więcej się nie da.

    Ciekawe czy i gdzie jest możliwość opuszczenia spreadu do 1grosza przy
    obrocie za 1mln PLN.
    P.S. cały czas wkurzony jestem na podatek od dodatkowych dochodów 30% od
    zysków z tytułu dodatnich różnic kursowych. Może ukryć taki dochód z
    kantoru internetowego? Wcale nie jest to dochód różny w stosunku do
    dochodów opodatkowanych podatkiem Belki 19% do poziomu 1mln rocznie.
    Rynek regulowany, kantor , więc nie rozumiem koniecznosci opłacania 30%
    podatku od takich dochodów z tytułu zysku w kantorze przy wymianie walut.