    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kwietniowe zwierciadło - errata
    Date: Mon, 13 May 2002 09:05:01 +0200

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości

    > Pomysł niestety jest chybiony. To nie powinno być przed zakończeniem
    miesiąca,
    > ale w poprzednim miesiącu.
    > Ja obrabiam cały materiał ( czyli wszytkie listy i różne aspekty) ale
    proste
    > operacje jak liczba postów konkretnej osoby można bez problemów uzyskać w
    > czytniku newsów i każdy mógłby sobie podglądnąć ile kto z ewentualnych
    > kandydatów, ma aktualnie listów.

    No oczywiście że można .. to chyba wiadome - ale jeśli to będzie w ostatnim
    miesiącu przed zakończeniem miesiąca - to liczbę postów na koniec miesiąca
    można tylko i wyłącznie przewidzieć .... oczywiście mając wiedzę na temat
    kto dotąd ile napisał. Ale masz rację - skoro ma być zupełnie na chybaił
    trafił - (jak w Totku) to lepiej zacząć w ogóle przed rozpoczęciem miesiąca.

    > Np sprawdziłem, ile właśnie Ty masz postów od 09-05-02 do teraz => 143.

    Niemożliwe .... dopiero od 7 maja zaczęłam w tym miesiącu swoja działalność
    netową .... Byłabym zatem średnio dziennie lepsza od mistrza - a do Niego
    nie umywam się w ilości posyłanych wypocin .... A poza tym 143 posty od 9
    maja do 10 w moim wypadku - waw ... chyba się jednak pomyliłeś ....

    > O 15:13 napisałaś : "Ale żeby nie
    > było że nabijam licznik - na dziś to ostatni post OT, pasuje :-))) ?"
    > a mimo to nie wytrzymałaś i o 16:43 znów napisałaś list.
    > Oj dziewczyna , to mi wygląda na uzależnienie. ( tylko nie odpowiadaj
    mi -> bo
    > znów będziesz nabijać sobie licznik).

    No sorki - ale muszę się ustosunkować wobec zarzutu niekonsekwencji ... Nie
    dodałam że to był ostatni post w tym wątku - chciałam po prostu uciąć
    bezproduktywną dyskusję ....która była OT ! Drugi post dotyczył czegoś
    innego, tzn że w ogóle mam się nie odzywać ??? Jeśli tak będzie miało byc to
    sama podejmę decyzję .. oki ? I koniec w tej sprawie ...

    Pozdroofka