  • Data: 2008-08-14 07:47:20
    Temat: Re: Kwota wolna od "belkowego"
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g80l8h$o4m$1@opal.icpnet.pl...

    > jazda się robi jak w ciągu miesiąca bank "nagle" podwyzszy oprocentowanie
    > konta, wtedy trzeba od nowa policzyc, zeby sie nie okazalo, że z powodu
    > 1gr wartosc podatku wyniosła 1 zł!

    Nie panikuj. Nie jest tak źle
    - Zazwyczaj podniesienie oprocentowanie jest o jakiś ułamek (teraz w mBanku
    podnieśli o 0,25%)
    - Dlatego trzymam tylko małe kwoty tzn. kwoty minimalne które dają max.
    oprocentowanie bez belki
    - Z reguły nie wprowadzają tego natychmiast i mam kilka dni na zareagowanie.
    Zawsze możesz przelać dwa dni przed końcem miesiąca całą kwotę na eKonto i
    to zazwyczaj pomaga bo jak już wspomniałem zwiększenia oprocentowania nie są
    duże!!

    Inna sprawa że możesz przelać tylko raz, więc trzeba mieć nosa, szczęście,
    intuicję, szósty zmysł czy jak to nazwać . Ja na jak już to przelewam
    ostatniego dnia miesiąca i jak by był potrzeba to następnego dnia mogę
    jeszcze raz ;))

    Mam eMax Plus od stycznia i od tego czasu nie wpakowałem się jeszcze ani
    razu w Belkę a było juz chyba kilka "podwyżek" oprocentowania.

    Tak czy siak dopóki nie zlikwidują belki będę szczęśliwym człowiekiem. Będę
    miał o czym myśleć przed zaśnięciem i co sprawdzać w wolnym czasie.

    Dlatego z utęsknieniem czekam na zmiany oprocentowania czy to w górę, czy to
    w dół. Wtedy jest ciekawie, trzeba pokombinować, policzyć, porachować tak,
    żeby Cię DRÓB nie oskubał z kasy.

    Taka mała beleczka, a tak potrafi życie umilić!!