  • Data: 2002-02-02 14:08:45
    Temat: Re: LG w Wawie kto ma?
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:a3ejbh$lm9$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > mam takie pytanie, kto ma konto w LGBanku i debetowego mastercarda, ale
    bez
    > stalych dochodow (czy tez raczej bez przelewu pensji i danych
    zaswiadczen).
    > Z tego co na liscie czytalem daja ale zalezne od oddzialu - wiec tak sobie
    > pomyslalem, ze moze pojde wlasnie do takiego oddzialu?? :)

    MC Charge oczywiście :-)

    Ja to załatwiłem w oddziel przy Jerozolimskich. Wcześniej dzwoniłem do
    wszystkich
    i tylko tam powiedzieli, że wystarczy historia.
    Jak masz LGnet i coś tam trzymasz to też pomoże. Ja w LGnecie miałem 4 zł
    więc
    Pani powiedziała, że po miesiącu mi dadzą. Zostawiłem im historię z
    poprzedniego
    banku dwa razy wpłaciłem gotówką kasę i jak zadzwoniłem po miesiącu
    dowiedziałem
    się że karta została przyznana.

    Pozdrawiam.
    --