  • Data: 2003-07-01 18:06:12
    Temat: Re: [LGnet] UWAGA na dzisiejsze (?) przelewy
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bdsi81$ivk$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No właśnie nie pamiętam - dawno nie używałam :-(

    Tak jak ja pamietam, to tak bylo. Jak sie robilo przelew dowolny, to zawsze
    tworzyl sie nowy kontrahent i kopiowal sie do formatki - nic wybieralo sie
    go ponownie z listy. Nawet raz sie zdziwilem, pamietam, ze odbiorcy
    wszystkich dowolnych znalezli sie na liscie kontrahentow, a wiec nie bylem
    swiadom, ze sa dodawani.

    > Może - albo Ci co się mylili nie piszą na liście, a Ci co piszą się
    > nie mylili :-)) Pytanie dodatkowe: czy ekonto masz pierwsze na liście
    > kontrahentów?

    Probujesz mnie zlapac na niekonsekwencji? ;)

    Toć pisalem, ze pierwszy na liscie kontrahentow, nawet sie juz dowiedzialem,
    ze i u ciebie eKonto jest pierwsze - co mnie nie dziwi, bo od pewnego czasu
    mamy podobne banki :)

    --
    Robert