  • Data: 2002-05-21 13:46:09
    Temat: Re: LGnet - kiedy te odsetki?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciaj, dziękuję bardzo za wyczerpujące wyjaśnienia!

    > Jesli cale 16k wplaciles w jednym momencie to utworzyly one jedna
    > sublokate na netKombo.

    Niezupełnie tyle, ale 14k w jednym momencie, czyli mniej niż 13k. Teraz
    już rozumiem. Czytając zbyt pobieżnie regulamin zrozumiałem, że
    pojedyncze lokaty (wkłady) są równoznaczne z tymi porcjami po 1000
    złotych.

    > W Szczegolach netKombo jest przycisk "TERMINARZE".
    > Zamawiajac je zobaczysz dokladnie jakie masz sublokaty na netKombo,
    > od kiedy do kiedy i ile na kazdej z nich przyroslo procentow.

    Acha, dzięki. Bez zamawiania widać tam, ile przyrosło sumarycznie na
    NetKombo.

    > Wyjatkiem jest podatek od odsetek, ktory sadzac po kwocie jest
    > wlasnie tymi 80 gr.

    I tak dokładnie jest. Zmyliła mnie nazwa "OBCIĄŻENIE PRZEL.", która
    słabo kojarzyła mi się z podatkiem od odsetek.

    Jeszcze raz dzięki!