  • Data: 2003-07-11 11:57:55
    Temat: Re: LOKATA czy MBANK
    Od: "tomekk" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:432d.000001ed.3f0ea22f@newsgate.onet.pl...
    > załóżmy mam 10.000 zl i chce je gdzies sensownie ulokować
    >
    > co lepiej wybrac mBank eMax 3.9% gdzie kapitalizacja odsetek jest co 1
    miesiac
    > czy np Krakowski Bank Spóldzielczy Lokata 3 miesieczna oprocentowanie
    stale
    > 4.5% ale kapitalalizacja pod koniec lokaty.

    Moim zdaniem to bez sensu. Ja bez namysłu zrobiłbym z tego portfel
    inwestycyjny i zainwestował w FI. Np. za pośrednictwem mBanku (bo najtaniej
    i najwygodniej). eMax już dawno przestał być atrakcyjny... :-(

    tomekk
    ps. Oczywiście TFI to nie bank - jest pewien element ryzyka, ale można mieć
    na to wpływ...