  • Data: 2009-06-05 21:39:13
    Temat: Re: LOP 100k
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 14:02, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Ilość osób po każdej ze stron nie jest równa ale ilość kapitału tak. Ludzie
    > z kapitałem po stronie L myślą, że będą wzrosty, a ci z kapitałem po S
    > myślą, że będą spadki. Motywy czy myślą tak by zarobić na różnicy kursowej
    > czy żeby się zabezpieczyć przed zmianą kursu nie jest istotny. Ja kierunku
    > ruchu z wielkości LOP nie potrafię przewidzieć. Z wielkości LOP płynie dla
    > mnie taki wniosek, że instrument jest coraz bardziej popularny.

    "Motywy czy myślą tak by zarobić na różnicy kursowej czy żeby się
    zabezpieczyć przed zmianą kursu nie jest istotny"

    Moim skromnym zdaniem jest istotne. Część dużych graczy ryzykowała
    kupując kontrakty na akcje i opcje przy poziomach 3 miesiące temu.
    Dziś mamy ok 2000, jeżeli miałbym dużą pozycję na miejscu tych graczy
    kupiłbym S. Zabezpieczam w tym momencie zysk z 'inwestycji', bez
    względu na to jak za 2 tygodnie wyjdzie rozliczenie (na jakim
    poziomie).

    A rozjazd dla małych może być konkretny.
    Bez problemu widzę 1750 i 2250 za dwa tygonie.