    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS BANK S.A.
    Date: Sun, 29 Jun 2003 00:50:12 +0200

    > Przelerwy wewnątrz banku są realizowane i księgowane on-line.

    chodzi mi wyłącznie o e-bank, więc kiedy będzie to działało tak jak w
    inteligo "quickmoney" to się zgodzę, że jest online;) lub tak jak w solo,
    millenet, kb24, innych nie testowałem, a kb24 miało jakieś 2-3 minuty
    opóźnienia, więc dopuszczalne.

    > W 100% dotyczy to lukaslinii i placówek. Odnośnie e-banku - zczytanie
    danych
    > do systemu bankowego może potrwać około godzinę.

    jak napisałem chodzi mi wyłącznie o e-bank, nie jestem masochistą, aby stać
    godzinę w kolejce po to aby zrobić przelew, więc od niepamiętnych czasów nie
    testowałem..
    Ale jeśli chodzi o e-bank, to na samym początku jego istnienia przelewy były
    realizowane znacznie szybciej niż teraz, czekało się kilka minut a nie
    godzinę, więc sądzę że tam być może jest konieczność fizycznego
    zatwierdzenia tego przelewu przez jakiegoś operatora.

    Dostałem maila w którym "Marrro" pisze, że to samo dzieje się, choć nie
    zawsze przy wypłatach większych sum w oddziale, gdy pozostawia się mało
    środków na koncie, tego nie testowałem. Więc jeśli pisze, że nie zawsze
    blokują kartę, to od czego to zależy?

    Pozdrawiam,
    MK