  • Data: 2003-06-28 23:09:30
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpłacamy powiedzmy 5000. Robimy przelewik na 5000 i od razu wypłacamy
    5000.
    > To było do zrobienia.

    nie do końca, bo jak zrobisz przelew na to 5000, to z kasy nie wypłacisz, a
    jak z kasy nie wypłacisz, to karta ma swoje limity, więc ew. zakupy za 3000
    i z bankomatu 2000?, ale nie sądze, do tego są raczej lepsze banki, kiedyś w
    BZ nie było żadnych limitów na VE a stary limit na karcie był przez dwa dni.

    > Ale jeśli sposobem na zabezpieczenie przed tego typu działaniem jest to,
    co
    > opisujesz - to ja piszę reklamację - z miejsca!

    To niestety też przetrenowałem i nawet odpowiedzi nie dostałem poza
    kompletnymi bzdurami pani z oddziału, "że tak się dzieje bo karta nie nadąża
    z przetwarzaniem informacji". czy coś równie głupiego, nie chciałem jej
    mówić że jest głupia, choć miałem na to ochotę. a to było przez tel.

    Pozdrawiam,
    MK