  • Data: 2002-08-07 08:49:03
    Temat: Re: LUKAS BANK - pytanko.
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz ich rozklad godzinowy? Z tego co slyszalem, w Lukasie maja sesje o
    > 12, 16 i 18. Musze przyznac, ze pierwsza sesja 0 12, to kompletne
    > dziadostwo. Wszedzie jest to tak pozno ???

    hmm, to nie tak, sesje KIRu są dla wszystkich banków takie same,
    różnica polega na róznych godzinach księgowania poszczególnych sesji
    w poszczególnych bankach - lub nawet nie księgowania niektórych sesji
    wogóle (np. trzeciej sesji - pojawia się ona dopiero następnego dnia
    na rachunku)
    sprawdź w Lukasie o której ksiagują pierwszą sesję - ale wydaje mi się że
    godzina 12.00 to nie tak późno jak na pierszą sesję.
    mBank zaczyna księgować pierwszą sesję przychodzącą właśnie w okolicach
    godziny 12.00 - czasem ma delikatny poślizg ;-)
    Lukasowi może to więcej czasu zająć, ale - sprawdź.

    Karol Żwiruk