eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS Bank opłata za tokenRe: LUKAS Bank opłata za token
  • Data: 2009-11-20 09:26:16
    Temat: Re: LUKAS Bank opłata za token
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie. Token jest przyporządkowany do klienta.

    Interperpretecja czy do konta czy do osoby zależy od wygody banku.
    Przykład:
    Miałem e-konto z tokenem kilka lat - więc opłata za token jest.
    Założyłem drugie konto -> e-konto pro - token obsługuje oczywiście
    obydwa konta bez problemu. Okazało się , że opłata roczna za token
    została naliczona. Dzwonię i pytam dlaczego . Tak mniej więcej wyglądała
    rozmowa:
    - no bo token przypisany był do zwykłego konta
    - ale jak zakładałem drugie konto i pytałem , czy tym samym tokenem
    będę mógł obsługiwać oba konta , konsultant stwierdził że tak, bo
    token przypisany jest do osoby
    - no bo jest przypisany do osoby
    - no to w końcu do osoby czy do konta
    - oczywiście że do osoby, ale przecież musi być też jakoś przypisany do
    konta

    ...czyli rozmowa jak z debilem.

    Zażądałem przypisania tokenu do e-konta pro mimo, że podobno przypisywany
    jest do osoby.
    Opłaty nie odzyskałem . Skurwysyństwo jak w każdym banku.

    IYIS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1