eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS i prowizja 30 PLN [długie]Re: LUKAS i prowizja 30 PLN [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!not-for-mail
    From: "Romek" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS i prowizja 30 PLN [długie]
    Date: Wed, 9 Oct 2002 20:05:53 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: j...@p...onet.pl@as1-64.opole.dialup.inetia.pl
    Message-ID: <ao1r4n$kp3$1@news.onet.pl>
    References: <ao1ig2$r8r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: as1-64.opole.dialup.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1034186711 21283 195.114.185.64 (9 Oct 2002 18:05:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Oct 2002 18:05:11 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:207067
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ao1ig2$r8r$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    >
    > Ponownie poruszę temat powszechnie już znany na tej liście - chodzi o
    > pobieranie 30 PLN prowizji za chociażby jednogrosikowy debet......
    ...........
    > Zaraz napiszę Oli reklamację, którą wyślemy do Centrali. Właśnie - jak
    > myślicie - wysyłać do Centrali, czy złożyć w oddziale. Czy reklamację
    > złożoną w oddziale rozpatrywać będzie oddział? Albo może faksem?
    Reklamował
    > ktoś coś już w Lukasie? Jak odpowiadają, w jakim czasie?
    >
    > A uważam także, że należałoby jakoś na bank wpłynąć. Poczekamy na
    odpowiedź
    > na reklamację. Ale warto coś zrobić - może jakiś inspektor bankowy, czy
    cuś.
    > Arbiter raczej nie wchodzi w grę - bo nie będę Oli do Warszawy ciągnął [ja
    > bym pojechał, a co :)]. Poza tym chodzi mi racej o instytucję, która
    będzie
    > mogła wpłynąć na bank ogólnie, aby nie robił tak ze WSZYSTKIMI klientami,
    > nie chodzi tylko o zwrot tej jednej prowizji...


    Nie lepiej złożyć reklamację przez Lukaslinię ? Chyba będzie
    najszybciej.
    Mam pozytywne doświadzczenia ale w innej sprawie : szparmaszyna nie dała
    kasy, po 7 dniach kaska wróciła na konto
    Powodzenia





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1