    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] karta VE
    Date: Tue, 13 Jan 2004 15:37:16 +0100

    4. Dzis loguję sie po raz pierwszy i co widze?:
    > a. DWA rachunki (ten stary tez, a jakze, moge sobie nawet obejrzec
    > historie itd)

    typowe w lukasie

    > b. NIE WIDZE nigdzie numerow rachunkow w formacie IBAN

    dziwne ja widze

    > c. Lista odbiorcow zawiera POPRZEDNICH odbiorców, wiele z nich
    > niaktualnych, plus te dwa nowe, oktorych nizej...
    > d. Nie mogę odbiorców wykasować, wiadomo, nie mam tokena, ale... Operator
    > tez nie moze, bo podobno nie mam TELEKODU !!! A ja go mam, bo inaczej nie
    > moglbym nadac sobie hasla www :)))

    bzdura hasla www nie nadajesz telekodem
    w placowce banku nadajesz kod do Lukaslini i e-banku oddzielnie, a to czy to
    jest to samo haslo zalezy tylko od Ciebie. Popatrz w papierkach czy masz
    potwierdzenie uzyslania dostepu do lukas lini

    > e. A te dwa numery rachunkow jakis fachowiec popsul, wstawiając kreske w
    > srodek numeru NRB, dzieki temu system informuje: nie ma takiego banku. Co
    > ciekawe wstawioną ją nie po numerze banku, tylko po 8mej cyfrze NRB a wiec
    > tak XXYYYYYY-YYZZZZZZZZZZZZZZZ itd - paranoja jakaś.

    fakt, ale szkoda ze nie zglosiles podpisujac dodanie odbiorcy (przeczytales
    co podpisujesz?)

    > f. NIC nie mogę zrobić dzwoniąc, bo Lukas nie wie, że mi nadal Telekod ;))

    to Ty nie wiesz ze go nie nadales

    > I co Wy na to?

    nie ma sie czym podniecac, no moze po za tym ze sa jacys starzy odbiorcy

    pozdr
    Marek