  • Data: 2005-03-17 20:42:29
    Temat: Re: LUKAS karta kredytowa z chipem
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3acp3zrfu.fsf@defiant.localdomain...
> [...]
    Niestety problem polega na tym, że wymiana wszystkich czytników w
    bankomatach, POSach i innych użądzeniach akceptujących karty jest procesem
    długotrwałtm, tym dłuższym, im dłużej funkcjonuje w danym kraju system
    obrotu za pomocą kart. Europa jest w tej dziedzinie do trzodu w porównaniu z
    USA. Jest jeszcze inna zależność, generalnie im mniejszy kraj tym szybciej
    nastąpi wymiana 100% czytników na nowe. Tak więc organizacje nie mogą
    jeszcze zrezygnować z pasków z powodów czysto praktycznych, poza tym nie
    mogą finansować wymiany infrastruktury (czytników). Problem w końcu sam się
    rozwiąże bo infrastruktura akceptantów się starzeje i w momencie wymiany
    urządzeń nastąpi też wymiana czytnika.