  • Data: 2003-09-12 20:07:09
    Temat: Re: Lamerskie pytanie dot. FI
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz inny pomysł ? Chyba że nie masz dziadków i nie zalzy Ci na ich
    emeryturach .... II filar nie jest zły .... to polityka ZUS jest zła.

    > A tak - dzisiaj mamy grupę sceptyków w stosunku do "III filaru" - jutro
    > grupę emerytów żyjących w nędzy na państwowym garnuszku.
    Kilka laty temu wiele osób kupiło sobie polisy emerytalno-wypadkowe ...
    w tej chwili nagminnie z tego rezygnują. Wiem że teraz są różne
    możliwości ... ale ubezpieczenia z emeryturką nie nalezy za bardzo mieszać.

    Tomasz
    < NOTO >