eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŁaskawy MultiBankRe: Łaskawy MultiBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łaskawy MultiBank
    Date: Wed, 10 Dec 2003 18:48:56 +0100
    Organization: osoba fizyczna pisząca prywatnie
    Lines: 88
    Message-ID: <br7ma5$t03$1@mamut.aster.pl>
    References: <br73td$33d$1@news.onet.pl> <br786j$n0e$1@news.onet.pl>
    <br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl> <br7gci$sus$1@news.onet.pl>
    <br7iuq$bvl$1@mamut.aster.pl> <br7kae$g7e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 45-moo-8.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mamut.aster.pl 1071078533 29699 62.121.95.45 (10 Dec 2003 17:48:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Dec 2003 17:48:53 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272916
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> Nie będę się powtarzał - zajrzyj do archiwum
    >> http://tinyurl.com/ym1y
    >
    > Przeczytalem. I niestety uwazam to za kolejny przypadek
    > "nie do*".

    Przeczytałem regulaminy, przeczytałem TOiP, zapoznałem się z treścią www,
    zapytałem telefonicznie o sprawy które mnie interesowały, zapytałem o to
    samo mailem, zapytałem o to samo w placówce, przeczytałem archiwum pbb.
    Jeśli Twoim zdaniem czegoś nie dopatrzyłem - podpowiedz, co miałem jeszcze
    zrobić i skąd miałem czerpać wiedzę o ofercie banku? Wróżbitą nie jestem ;)

    > Byc moze wprowadzono Cie w blad ale *rownie*
    > *dobrze* nie mogles nie doczytacs materialow, drukow
    > ktore podpisales itd. To wiesz tylko Ty oraz pracownik
    > ktory Cie obslugiwal - a i trzeba wziasc poprawke na to
    > ze odbior tych samych zdarzen obiektywnych przez rozne
    > osoby moze byc rozny.

    W ten oto dyplomatyczny sposób zarzucasz mi kłamstwo.
    To nie jest argument, to Twoje prywatne zdanie. W ten sposób chcesz
    prowadzić dyskusje?

    > Numer telefonow do swojej placowki oraz do konkretnych
    > osob (wizytowki) w tejze placowce (CUFie) uzyskalem bez
    > problemow w .. placowce.

    To albo była to inna placówka, albo inni ludzie w obsłudze.

    > Z tego co mi wiadomo multilinia nie dysponuje numerami
    > do CUFow.

    Nowy styl działalności operacyjnej? A jakby ktoś z Infolinii potrzebował
    skontaktować się z oddziałem? Dawno nie widziałem większego idiotyzmu.
    Brawo Multibank. Tak trzymać.

    > I slusznie, bo po to jest multilinia zeby telefonicznie
    > obslugiwac klientow - gdyby podawano telefony do CUFow
    > to personel tam pracujacy nie mialby czasu na normalna
    > obsluge klientow tam przychodzacych.

    Idealista z Ciebie :)
    Przecież telefon był mi potrzebny właśnie po to, aby egzekwować normalną
    obsługę, a nie dla swojego widzimisię.
    Brawo Multibank. Tak trzymać.

    > A ty nie mogles "resztowki" z konta wybrac zostawiajac kwote
    > potrzebna na oplaty - co mozna bez problemow wyliczyc .. ehh

    Ech, lamerstwo się mnoży i pyskuje na grupach....
    MultiPan przy składaniu dyspozycji zamknięcia wyraźnie zażądał, abym wpłacił
    dodatkowe pieniądze (bodajże 30 czy 40 PLN) tytułem rozliczenia ewentualnych
    operacji kartą. Tą samą, którą zastrzegł mi bank przez telefon i którą
    zdałem przy zamykaniu konta w okienku. Umotywował to wewnętrznymi
    procedurami (stara ponadczasowa śpiewka).
    Wpłaciłem bez szemrania z dwóch powodów: po pierwsze karta była wypukła,
    więc potencjalnie mogły jakieś obciążenia spłynąć i tu mieli rację. Po
    drugie, lubię wiedzieć kiedy dokładnie bank moją dyspozycję wykona - tutaj
    sposobem na sprawdzenie było czekiwanie na przyjście środków z rozliczenia.
    Nie przyszły.
    Brawo Multibank - tak trzymać...

    >> To nie jest problem. To jest wielki sukces :)
    >
    > Problem dla Ciebie, bo nie pasuje do stawianej tezy ze ten
    > bank zle dziala.

    To nie jest teza. To są fakty.
    A problem owszem, mam - bo nadal mam tam konto, mimo że kazałem zamknąć.
    Ciekawe, kiedy cykliczne opłaty za prowadzenie przekroczą środki i przyjdzie
    wezwanie do zapłaty?

    > Tak samo jak i Twoj przypadek nie oznacza ze kazdy jest zle
    > traktowany.

    Nigdy nie napisałem, że każdy. Mówiłem o genezie powstawania BREżerców.
    Chyba zrozumiałe jest, że zamiast powielać cudze opinie piszę o tym, czego
    sam doświadczyłem?

    PS. Nadal nie odpowiedziałeś, gdzie popełniłem błąd.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1