  • Data: 2009-06-26 07:54:27
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > <k...@o...pl> wrote in message
    >
    > :-)
    > Przy tylu graczach stopy beda na kazdym punkcie, wiec nie wazne gdzie rynek
    > zawroci zawsze znajdzie sie ktos komu wyczyscilo co do punkta.
    > Jak obliczyles, ze byles "ostatnim, ktoremu oplacalo sie zebrac"?
    Coraz niższe zejście zamykało coraz większą ilość esek. Przy spadkach ktoś
    musiałby za to zapłacić. Wspomniałem już wzrosty były pewne. Oczywiście, że ja
    nie jestem w stanie tego policzyć. Twierdzę, że tak jest, bo byłem ostatni:-)))
    Jeszcze raz powtarzam. To jest statystyka nie wymysły. Ciąg zdarzeń implikuje
    inny ciąg.