  • 1. Data: 2009-06-25 16:42:40
    Temat: Lekcja.
    Od: k...@o...pl

    Dieter pytał mnie kiedyś o wątek mojego autorstwa. To teraz jest okazja aby
    uchylić nieco z wiedzy tajemnej. Jest ktoś na tyle wyedukowany, aby wyklarować
    ruch fw20u9. Jakie jest uzasadnienie, że akurat na 1807 się zatrzymało?

    /

  • 2. Data: 2009-06-25 17:38:01
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    Jest ktoś na tyle wyedukowany, aby wyklarować
    > ruch fw20u9. Jakie jest uzasadnienie, że akurat na 1807 się zatrzymało?

    Zatrzymało sie na 1807 bo Pan Szort lubi poziomy z siódemkami ;-))

    Arch

  • 3. Data: 2009-06-26 06:46:20
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > ruch fw20u9. Jakie jest uzasadnienie, że akurat na 1807 się zatrzymało?

    Tak też myślałem, na takie pytanie pozornie nie ma logicznej odpowiedzi, może za
    wyjątkiem zbliżonych fibonów, ale te z kolei są kompletnie nie wiarygodne
    ponieważ zależnie od sytuacji można je stawiać niemal w każdym miejscu, a
    sprawiają wrażenie skutecznych tylko w ręku sprytnych makreli. Jest jedna
    metoda, ale poza ogólnie przyjętą teorią. Z niej wynikał całkowicie pewny
    maksymalny zakres spadku do 1809 albo przekroczenie to ruch znacznie niżej. Tak
    by się wydawało. W swojej naiwności, pewien wzrostów zakupiłem trochę tych
    żetonów, a że nie mogłem obserwować bez przerwy notowań postawiłem stopa. Jak
    myślicie, w którym miejscu??? Ależ tak, oczywiście, aby być całkowicie pewien
    bezpieczeństwa na 1807. Tak to jest ta okoliczność, która sprawiła ruch do tego
    poziomu. a przecież zlecenie stop los bez ujawnienia powinno chyba być nie
    widoczne. Okazuje się, że jednak makrele je widzą. Zapewniam, że to nie jest
    jedyny taki przypadek, a opisuję go między innymi dlatego, że dokładnie go
    przedstawiłem mojej żonie jadąc samochodem, gdy on jeszcze się nie wydarzył, no
    i jeszcze ku przestrodze dla tych co mogą mieć jakieś złudzenia co do uczciwości
    tych wszystkich instytucji.

  • 4. Data: 2009-06-26 06:54:49
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Wyczesanie z ruchu na samym dołku bywa frustrujące (mówiąc delikatnie), ale
    ja bym się od razu do dziwnych teorii nie przychylał.
    DJ

  • 5. Data: 2009-06-26 07:14:54
    Od: k...@o...pl

    > Wyczesanie z ruchu na samym dołku bywa frustrujące (mówiąc delikatnie), ale
    > ja bym się od razu do dziwnych teorii nie przychylał.
    > DJ

    To nie ma nic wspólnego z dziwnymi teoriami, a raczej ze zwykłą statystyką. Nie ma
    znaczenia czy to są 2 pkt czy 15. W takich momentach jak wczoraj schodzili do tego
    momentu aż zebrali ostatniego, którego opłacało się jeszcze zebrać. Zwłaszcza, że
    z drobnicy, nie sądzę aby wielu miało elki. A drobnica to żer dla makrel.

  • 6. Data: 2009-06-26 07:28:34
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Znajomy miał stopa na 1798 więc dlaczego tam nie poszli?
    DJ

  • 7. Data: 2009-06-26 07:28:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > wydarzył, no i jeszcze ku przestrodze dla tych co mogą mieć jakieś
    > złudzenia co do uczciwości tych wszystkich instytucji.

    Ponieważ Ty miałeś SL na 1807 i wszyscy o tym wiedzieli. Ja postawiłem na
    1805. Wiedziałem o tym, że międzynarodowy układ rudych Żydów mobilizuje
    pieniądze na rynku międzybankowym by ci tego stopa zabrać. Wiem o tym, że
    istnieje tajny spisek liberałów, który ma za zadanie wydoić całą kasę od
    komunistów poprzez giełdę. Ryży oczywiście do niego należy. Alternatywnie
    powstanie komunistyczna giełda gdzie wszystkie papiery będą wspólne i każdy
    będzie zarabiał. Pod warunkiem, że będzie komunistą.

  • 8. Data: 2009-06-26 07:41:44
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Zwłaszcza, że
    > z drobnicy, nie sądzę aby wielu miało elki. A drobnica to żer dla makrel.

    :-)
    Przy tylu graczach stopy beda na kazdym punkcie, wiec nie wazne gdzie rynek
    zawroci zawsze znajdzie sie ktos komu wyczyscilo co do punkta.
    Jak obliczyles, ze byles "ostatnim, ktoremu oplacalo sie zebrac"?

  • 9. Data: 2009-06-26 07:42:59
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > powstanie komunistyczna giełda gdzie wszystkie papiery będą wspólne i każdy
    > będzie zarabiał. Pod warunkiem, że będzie komunistą.

    Gdyby na tej grupie było sporo grających, to może bym i ripostował, ale ponieważ
    tu w większości są sami naganiacze to nie mam takiego zamiaru. Post powyższy
    jest skierowany do tych, którzy mają jakieś złudzenia, niech kalkulują, nie
    tylko swoje umiejętności. Nikt sensownej odpowiedzi nie udzielił, więc moja teza
    jest prawdziwa.

  • 10. Data: 2009-06-26 07:52:26
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Cze, 09:14, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > z drobnicy, nie sądzę aby wielu miało elki. A drobnica to żer dla makrel.

    Nie no bez przesady, cały rynek czeka na Twoją pozycję ?? Tak wyszło i
    już.
    Jak się gra, to trzeba się do tego przyzwyczaić. Takich pozycji
    zamkniętych na SL o kilka punktów przed zwrotem miałem już sporo. Ale
    też dużo było pozycji, że zwrot nastąpił o kilka punktów przed SL :)

    Dużo bardziej wkurzające (delikatnie mówiąc) są zamknięcia pozycji po
    50-cio punktowym ruchu jednym zleceniem. Leci taka świeca i czyści
    wszystkie SL na sztywno wpisane. A kurs po chwili wraca o 35 punktów z
    powrotem.
    Było w tym roku kilka takich ruchów.