eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLenistwo umysłoweRe: Lenistwo umysłowe
  • Data: 2020-07-13 20:43:48
    Temat: Re: Lenistwo umysłowe
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 13 Jul 2020 05:59:02 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Dla mnie kretyńskie w citku jest też to, że chociaż przy każdym logowaniu
    > w przeglądarce na kompie muszę podać SMS (a jak się loguję na tablecie
    > to nigdy nie muszę),

    O logowaniu do Citi z komputera: u mnie od 14-go września 2019 za każdym
    razem SMS.
    Jakoś niedawno (miesiąc temu?) zeźliło mnie to i zapytałam w Citku cóż
    to trzeba mieć ustawione, bo TZ się loguje do Citka bez żadnego SMS-a
    (oboje mamy tam tylko po jednej karcie).
    Odpowiedź w stylu ING ;) - algorytm taki, że niektórzy muszą a inni nie.

    Akurat dojrzałam do zmiany hasła w Citku (co zresztą było powodem
    telefonu do nich, bo się zablokowałam) - zmieniłam hasło z
    dziewięcioznakowego na dwudziestodwuznakowe. I zaczęły się dziać czary -
    przestał ode mnie żądać hasła SMS przy logowaniu.

    Więc jeśli Citi chce od kogoś hasła za każdym razem, to można spróbować
    zmienić hasło na dłuższe (jak długie - nie wiem, max może być
    pięćdziesiąt znaków, taką informację od nich wydusiłam).


    Zapytałam TZ-a jak długie ma hasło w Citi - dziewięć znaków... Nie
    nadążam za tymi "algorytmami" bankowymi.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1