  • Data: 2003-03-12 11:19:20
    Temat: Re: Lewy kredyt w Lukasie
    Od: Asmodeusz - Krzysztof Wachnik <c...@u...skarzysko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No Name napisał(a):

    > Pisz do prokuratury, w uzasadnieniu podaj znane Ci okoliczności i nie
    > daj się zbyć. Być może jest to jedynie głupi żart, że jakiś niuniek
    > mający dostęp do druków i pieczątek oraz danych osobowych chciał sobie
    > zażartować, ale może ktoś wyłudził kredyt na twoje dane.

    Myslalem zeby najpierw bank poinformowac. W koncu nie mam pewnosci ze
    nastapilo przestepstwo, a jesli nawet to chyba oni powinni zglosic.
    A jesli nawet ja to jakie? Próba wyłudzenia czy co ?

    I jeszcze jedna rzecz. W papierach jest moja data zameldowania. Tą
    informację można zdobyć tylko w UM i banku (ew. w Erze)