  • Data: 2011-02-27 18:08:52
    Temat: Re: Likwidacja OFE Możliwa Czy nie?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Moment jeśli koza jest u Ciebie to masz nad nią władzę i jesteś jej
    > właścicielem. Jeśli Twoja koza jest u mnie bo ją mi z dobrego serca
    > pożyczyłeś, na ŚCIŚLE określony czas, abym mógł przez ten czas czerpać z
    > niej korzyści w postaci mleka, to nie masz nad nią władzy więc już nie
    > jest Twoja.

    Jeżeli koza jest moja to ją pożyczyłem za pieniądze i dalej mogę zerwać
    umowę ją odebrać zabić i zjeść gdy przymieram głodem lub zerwać umowę
    sprzedać kozę a pieniądze przeznaczyć na leki i lekarza lub dziwki czy
    karty. Wtedy jest moja. Ale jeżeli ją tylko kupiłem i muszę ją żywić a Ty
    kozę doisz i jak chcesz to możesz ją sprzedać lu zabić to ona moja nie jest
    tylko po zakupie mi ja zrabowano i zmusza się mnie siłą do jej utrzymywania.
    Ale to tylko moja perspektywa. Ty możesz mieć swoją. Masz pewnie również
    Pałac Kultury to weź sobie kredyt pod hipotekę. Ja pod hipotekę swojej
    stodoły kredyt dostałem. Mały bo ja mam tylko stodołę, Ty pewnie dostaniesz
    większy pod pałac. Twój Belweder też nie jest obciążony. Masz lokatora ale
    tylko na 5 lat.

    Myśl jak Ci się podoba. Życzę zdrowia.